Najczęściej zadawane pytania - FAQ

Aby rozmowa z elektronikiem była konkretna i owocna przygotuj przed rozmową informacje takie jak:
– rocznik auta, Model numer części w sprawie której dzwonisz.
– kody usterek zapamiętane w pamięci sterownika oraz ich opis.
– czy auto posiada instalacje gazową?
– kiedy występuje usterka? Czy jest na stałe
– jak doszło do usterki? a może kupiłeś auto z usterką?
Jeśli nie posiadasz wszystkich informacji – zadzwoń i sprawdź czy to co wiesz wystarczy aby sklasyfikować Twoją część do wysłania do naprawy.

Naprawa zajmuje średnio 2 dni robocze do tego dochodzi czas na przesyłki natomiast są naprawy, które można załatwić z dnia na dzień lub na miejscu od ręki. Wybór programu wymiany, który jest dostępny dla wybranych sterowników przyspiesza załatwienie sprawy i tak; jeśli chodzi o wysyłkę – odsyłamy zaprogramowaną część następnego dnia. W przypadku wizyty osobistej program wymiany zrealizować można w ciągu 1-3h zależnie od czasu programowania danej części. Jeśli część nie wymaga programowania to sprawę załatwiamy w kilka minut. Są przypadki napraw bardziej wymagających gdzie czas realizacji może przedłużyć się o 1-2 dni – na przykład w przypadku gdy niezbędne są dodatkowe testy sprzętu lub czekamy na zamówioną niestandardową część niezbędną do naprawy.

Jeśli twoja część znajduje się w naszej ofercie to podczas rozmowy z elektronikiem będzie można ustalić czy dana część kwalifikuje się by wysłać ja do nas. Wstępnie sam na podstawie opisu usterek na stronie poświęconej naprawie twojego sterownika lub innej części możesz określić czy to co dzieje się z Twoim autem pokrywa się z objawami opisanymi na naszej stronie. To czy dany sterownik lub pompę czy nastawnik da się naprawić możemy zagwarantować dopiero po otwarciu sterownika i dokonaniu pomiarów. Są usterki, które znamy bardzo dobrze i już podczas rozmowy możemy określić jaka jest skuteczność takiej naprawy i czego można się spodziewać.