Pompy i sterowniki ABS

Firma Auto-Elektronika zajmuje się profesjonalną naprawą pomp ABS. Naprawiamy zarówno sterowniki ABS czyli elektronikę układu ABS jak i bloki hydrauliczne pomp ABS tzw. hydroagregat pompy lub blok pompy. Na nasze naprawy udzielamy 2-letniej gwarancji.

Dlaczego warto naprawić swoją pompę lub sterownik zamiast kupować używaną część pochodzącą z demontażu? Niestety taki zakup używanej części to spore ryzyko i narażenie się na dodatkowe koszty. Często nie znamy pochodzenia części, historii pojazdu, zwłaszcza jeżeli był to pojazd powypadkowy, czy przebiegu pojazdu z jakiego została wymontowana, a jeżeli chodzi o gwarancję to najczęściej jest to gwarancja rozruchowa lub miesięczna. Nawet gdy taka część po zamontowaniu zadziała to tak naprawdę nie wiemy jak długo będzie sprawnie funkcjonować. Nasza firma przeprowadza pełną regenerację sterowników i pomp dzięki temu otrzymujecie Państwo swoją część z której zostały wyeliminowane wszystkie typowe usterki występujące w danym rodzaju sterownika czy pompy. Podejmujemy się również napraw sterowników i pomp ABS po wcześniejszych próbach naprawy.

Najczęściej występujące objawy uszkodzonej elektroniki układu ABS:

  • zapalające się kontrolki ABS i kontroli trakcji
  • kontrolki mogą czasem świecić czasem nie, po nagrzaniu silnika mogą się zapalać a na zimnym silniku nie świecą
  • ciągła praca silnika pompy
  • brak komunikacji ze sterownikiem ABS
  • błędy czujników kół pomimo ich wymiany
  • błąd czujnika ciśnienia
  • błędy zasilania zaworu / zaworów
  • błąd zasilania silnika pompy hydroagregatu
  • błąd przekaźnik zasilania pompy
  • błąd przekaźnik zasilania elektrozaworów
  • błąd pompy wstępnej w niektórych sterownikach do BMW

Najczęstsze objawy uszkodzenia części hydraulicznej pompy ABS:

  • ściąganie samochodu w lewo lub w prawo podczas hamowania
  • brak płynu hamulcowego na jednym lub kilku kołach
  • blokowanie kół
  • hamulec nie odpuszcza
  • po odpuszczeniu hamulca klocki hamulcowe nadal dociskają tarcze hamulcowe
  • tarcze i klocki hamulcowe nadmiernie się nagrzewają
  • brak możliwości odpowietrzenia układu hamulcowego
  • wpadający pedał hamulca
  • komputer diagnostyczny nie pokazuje błędów w układzie ABS.